Road Trip # 2 - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu Road Trip # 2 - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu

Road Trip # 2

Door: Dennis Pronk

Blijf op de hoogte en volg Dennis

21 April 2011 | Verenigde Staten, Platteville

Nou.... ff een kleine update.

Vandaag is het zover, tijd voor een nieuwe roadtrip. Dit keer gaan we richting de Niagra Falls (jeweetwel, die grote watervallen tussen Canada en de VS). We vertrekken vanmiddag rond een uurtje of 1400u vanuit het rustige Platteville. Een ritje van ongeveer 13u, en dan zijn we beland bij de Falls. Gelukkig hebben we voor dit weekend 4.5 dag dus tijd zat daggik zo.

Voor de rest hebben we naast de Falls ook nog een dagje Toronto, Canada op ons lijstje staan (jaja, we gaan naar Canada :D) en ook nog 1 dagje Detroit, gaan we naar een 1 of ander auto museum. Dus dit weekend zal wel weer verrekte awesome worden.

Dus nu zijn jullie weer op de hoogste gesteld van mijn planning komend weekend. Gelukkig Pasen iedereen en niet te veel eieren vret'n he.

Tot over een paar dagen weer. Kallum an lui!

• 21 April 2011 - 16:04

Richie:

Ga je nog wel ff naar de kerk daar met Pasen?

• 21 April 2011 - 17:47

Ma En Pa:

Nou, veel plezier daaro en maak maar mooie fotos. groetjes nog van oma ,natuurlijk ook van ons.

• 21 April 2011 - 19:04

Dennis Pronk:

Ik denk niet dat de kerk um gaat worden dit weekend, is al helemaal volgepland. Maar ik zal wel ff met de gedachte bij God zijn vant weekend, dat moet wel lukken ;).
    De groet'n terugge aan jullie allemaal. Ik spreek jullie volgende week weer. Henig an doen!