RoadTrip der Roadtrips - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu RoadTrip der Roadtrips - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu

RoadTrip der Roadtrips

Door: Dennis Pronk

Blijf op de hoogte en volg Dennis

13 Mei 2011 | Verenigde Staten, Platteville

Het is zover... Einde van het semester. Alle vakken goed afgesloten en bijna iedereen gedag gezegd. En dan is het over een paar uur tijd om te beginnen met de Roadtrip. Waar gaan we overal heen, nou... we hadden op de planning staan: Chicaco, Cedar Point, Washington, Florida, New Orleans, Las Vegas, Los Angeles en als eindbestemming hebben we San Fransisco. Het gaat een donders lange rit worden. Om een beeld te krijgen hoe we gaan rijden, wil ik jullie graag verwijzen naar de site van Jerry: www.jvkluitenberg.com. Daar staat een plaatje met alle bestemmingen en alles. Goed voor mekaar!.

Maarja.... nu moet ik toch echt weer ff aant werk, ff de kamer en alles schoonmaken. Dus ik moet er een eind aan maken. Jullie zien me wel weer verschijnen op 19 juni en ik verwacht wel een mooi feessie natuurlijk ;). Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden de komende tijd, zal wel goedkomen. Nou.... kallum an lui. Ik sprek jullie binnenkort! Jooohooo!

  • 15 Mei 2011 - 12:20

    Irishcoffee:

    have fun met je reisje!

    en lief dat je me gefeliciteerd hebt;)

  • 15 Mei 2011 - 17:35

    Stephanie:

    Fijne reis! Geniet ervan, want voor je het weet ben je weer terug ;)

  • 16 Mei 2011 - 20:16

    Anton Aus Tirol:

    lekker kort gehouden deze x :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Platteville

Going to the USA!

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2011

There and Back Again!

29 Mei 2011

Almost Halfway!

22 Mei 2011

The Journey has started!

22 Mei 2011

The Journey has started!

13 Mei 2011

RoadTrip der Roadtrips
Dennis

I can drink beer! :D

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 14042

Voorgaande reizen:

14 Januari 2011 - 19 Juni 2011

Going to the USA!

Landen bezocht: