En we gaan gewoon weer verder met het harde werken - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu En we gaan gewoon weer verder met het harde werken - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu

En we gaan gewoon weer verder met het harde werken

Door: Dennis Pronk

Blijf op de hoogte en volg Dennis

15 April 2011 | Verenigde Staten, Platteville

Het is alweer een dikke 3 weken geleden dat ik mijn laatste verhaal hier op heb gezet, dus hoog tijd voor een nieuwe. Het verhaal zal dit keer niet zo spectaculair awesome zijn als mijn vorige uiteraard, we zijn weer terug in het rustige Platteville, maar we zullen er wat moois van maken!:P

De vorige keer waren we gebleven bij de week na Springbreak, na een donders mooie roadtrip moesten we weer hard aan het werk op de universiteit (ja ckers, hard aan het werk....). We hadden al een stuk of wat opdrachten opgekregen voor SB (SpringBreak) dus daar konden we mooi mee aan de slag, wat fijn toch weer! Hebbie net een roadtrip achter de rug, beeje slapen, chillen, relaxen enzo, en dan moet je weer met huiswerk bezig, is toch wel weer even wennen ;). Maar voor zo’n goed gemotiveerde student als ik is dat natuurlijk geen probleem om ff de knop om te zettn en hard aan de studie te gaan. Dus die week ben ik druk bezig geweest met huiswerk maken, is dat goed of is dat goed? :D Maar goed dat we nu alweer bij het weekend zijn beland dan, tijd om de polsen weer te gaan trainen. Omdat het alweer 3 weken geleden is, moet ik wel em goed nadenken wat we ook alweer gedaan hebben, tjah.... ik ben de jongste ook niet meer en mn geheugen wordt er ook niet beter op. Al kan ik me zo niet meer herinneren wat we allemaal precies gedaan hebben, kan ik wel met zekerheid zeggen dat het weer een mooi weekend was vol van houseparty’s. Houseparty’s zijn altijd mooi werk, mjah, zoveel hej dr ook niet voor nodig om mij tevreden te houden tijdens die feessies, zolang je maar wat hebt dat je een beeje gesmeerd van binnen houdt.:D Uiteraard was die zondag weer een chill, relax, dagje met af en toe een beetje huiswerk tussendoor, het gewoonlijke verhaal zeg maar. Toen was die week alweer voorbij, 2 houseparty’s minder en 1 week minder. Zitten we alweer op een ETA @ NL van 12 weken, wat geet de tied nog steeds allemachtig hard.

Die week daarop was het ook weer tijd om weer aan de studie te gaan, we hadden die week een stuk of wat toetsen, dus het was weer hoog tijd om onze motivatie weer ff op te vissen en te gaan studeren. Wat zal ik nog meer kunnen vertellen van die week: beeje les gevolgd, weer veel opgestoken natuurlijk (ik word hier elke dag wel weer wat slimmer, zelfs tijdens houseparty’s steek zo nu en dan wel eens wat op... tis niet alleen zoepm woor tijdens die feesten :P). En natuurlijk de toetsen gemaakt, was weer een donders groot succes *kuch*. De laatste toetsen waren op vrijdag en toen we die er op hadden zitten, toen was het al zo weer vrijdagavond. Goh, wat zal Dennis dan tog gaan doen?? We zijn alweer wat dichterbij de dag van vandaag, dus het gaat me een stukje beter af met het herinneren van die tijd..... Hmm.... miss ook niet :P. Het blijft moeilijk om al die houseparty’s uit mekaar te houden. Maar ik denk dat we toen naar the Soccerhouse gegaan zijn, mooie plek. Lopen zo nu en dan wel wat mooie vrouwetjes rond dus das goed voor mekaar:D. Owjah.... ik weet het weer! :D Er gingen die avond heel wat lui naar 2nd street, de barstraat, ook lui onder de 21. Alleen was ik die avond donders aant ownen met Beerpong samen met de buurman van schuin tegenover, dus wij gingen toen niet, we hadden wel groot feest gemist helaas. Maargoe... je kunt niet alles hebben he. Dus nadat er heel veel lui naar 2nd street gingen, was het Soccerhouse een beeje leeg, dus gingen wij naar tegenover de straat, the Hockeyhouse. Waren eigenlijk heel, maar dan ook heel weinig mensen, maar ben er toch nog voor een dik uur gebleven daggik. En daarna was het weer tijd om naar huis heen te gaan. Nou... dat was toch nog weer een goeie herinnering van de vrijdag. Nu moet ik wel eerlijk zijn... ik WEET dat we zaterdag naar een houseparty zijn gegaan, maar niet meer welke. Waar ik wel zeker van ben is dat het weer een verdomd mooi feessie was, omdat het dat altijd is:D. Dus op naar de zondag.... chillen, relaxen, gamen, relaxen en owjah ook nog huiswerk maken natuurlijk. Tjah, dat wast zon beeje wel weer. Dus op naar een week van lesjes volgen.

We zijn inmiddels weer beland bij de maandag van vorige week, maandag 4 april, ook deze week hadden we een stuk of wat toetsen, dus ook deze keer weer de motivatie opgevist en druk aan de studie geweest (naar mijn mening dan), dus nu maar hopen dat het genoeg geweest is. En natuurlijk hadden we ook nog een paar andere projectjes lopen, dus die hebben we ook maar even voltooid. Achjah, wat zal ik er nog meer over kunnen vertellen.... niet zo super veel bijzonders eigenlijk, dus zullen we maar weer naar het weekend gaan?... Jah, goed plan. Het weekend. Zoals gewoonlijk weer een fijne gezellige ouderwetse houseparty. Tegen 10u was het dan weer tijd om op pad te gaan richting het feest. Meestal gaan we eerst naar wat vrienden van Brian, maar deze keer waren ze er niet, dus hebben we er (stiekem) een paar op de kamer gedronken (mag niet, het kan wel:D). Dus toen we goed gesmeerd waren was het tijd. Eerst naar een paar vrienden die Brian kent, daar wat Beerpong gespeeld (ik weet niet of het jullie al opgevallen was, maar bij elke houseparty is het normaal om Beerpong te spelen, miss dat ik jullie niet zo vaak verteld heb, dus bij deze....). Ook nog weer wat nieuwe lui ontmoet. En met die net ontmoete lui en de rest (Brian, Dustin (buurman van schuin tegenover, waarmee ik met een andere houseparty donders aant ownen was met Beerpong) en ik) gingen we naar een andere houseparty. Ook weer allemachtig gezellig en tegen half 2 (zoiets gok ik dan) was het weer tijd om naar de campus te gaan. Zoals het in NL heel normaal is om zo nu en dan een keer een verkeersbord ofzo mee te nemen naar huis, is het hier normaal om wat auto’s te verplaatsen:P. Je moet het zien dat je met 3 à 4 mensen de achterkant van de auto dan verplaatst naar het midden van de straat... is een keer wat anders dan zo’n verkeersbord zeg ma:P. Dus na 3 auto’s verplaatst te hebben en een dik half uur later, was ik dan eindelijk op mn kamer. Was weer een mooi weekend. Zondag was btw weer van hetzelfde: chillen, gamen, relaxen, niet zo super veel hw maken, filmpje kijken.... jweet wel hoe dat gaat. Dat was weer een week.

Zijn we nu alweer beland bij deze week. Es em kiekn, wat kan ik daar over vertellen. Owjah.... njah, het is een deel van vorige week, maar dat ff terzijde.Nog ff terugkomend op zondag, zondag was het allemachtig mooi weer, maar als het te mooi weer word, hej soms wel eens kans dat er onweer komt en met dat onweer hej kans op een tornado. Ik dacht... chill! Ik wil wel eens zo’n tornado meemaken:D. Heel veel lui zeggen dat het best eng is, mjah... ik kan er niet over oordelen als ik er nog geen 1 gezien heb (op films na dan natuurlijk). Dus het weerbericht goed gevolgd, we zaten in het gebied waar de kans op een tornado vrij groot was, dus dat was goed nieuws:D. En maar wachten.... nog ff wachten.... en jah, nog meer wachten, maar helaas, geen tornado. Jammer, jammer, jammer... we waren al wel druk aan het fantaseren over welke route die tornado anders had moeten nemen (over alle gebouwen waar we les hebben, zodat alle lessen gecancelled zouden worden:D, maar helaas dus...). Dus jah, die maandag hadden we gewoon les, net zoals de rest van de week. Weinig bijzonders eigenlijk, dus ik zal maar niet in de details gaan treden. En nu ist alweer vrijdag, weekend, dus tijd voor stuk of wat houseparty’s vanavond :D. Dus dat komt wel weer goed!

Ik zit hier nu nog meer 5 weekenden in Platteville, waarvan volgend weekend Paasweekend is en we dan naar de Niagra Falls gaan. Daar zal ik jullie nog wel em van op de hoogte stellen. Maar ik heb nog maar 4 weken van houseparty’s, dus dat wil zeggen 8 dagen van houseparty’s.... allemachtig wat gaat het weer rap hier. En daarna nog 4 weken roadtrip, die wordt nog veel meer awesome dan die we tijdens SB hebben gedaan:D. We (Jerry en ik) hebben ook onze terugreis geboekt, 18 juni vertrekken we vanuit San Fransico om 1400u en komen aan op 19 juni om 9.15u in NL, mooi op tijd (laat nou net die middag ook M’heem feest zijn:D).

Nou... hek toch nog weer een mooi verhaaltje van de afgelopen 3 weken kunnen maken daggikzo. Ik maak er weer een eind aan, ff lunchen en dan weer druk aan de fitness, moet ook gebeurn! Ik spreek jullie alleen heel binnenkort weer. Henig an doen!

  • 16 April 2011 - 09:59

    Michelle:

    Hahaha geniaal :D
    Maar je weet het he...19 juni is je welkom thuis party..dus marienheemsfeest wordt m niet..hehehe!

  • 17 April 2011 - 00:59

    Dennis Pronk:

    marienheemsfeest is volgens mij toch alleen in de middag, begin van de avond? Kunnen we de rest van de avond wel vieren dat ik dr weer ben (A). Jij weet niet hoe het voelt om die tentfeesten te missen, ik heb, hoe zal ik het zeggen, wel een beeje een grote lege plek in mij nu...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Platteville

Going to the USA!

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2011

There and Back Again!

29 Mei 2011

Almost Halfway!

22 Mei 2011

The Journey has started!

22 Mei 2011

The Journey has started!

13 Mei 2011

RoadTrip der Roadtrips
Dennis

I can drink beer! :D

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 14052

Voorgaande reizen:

14 Januari 2011 - 19 Juni 2011

Going to the USA!

Landen bezocht: