Studeren in de USA - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu Studeren in de USA - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Dennis Pronk - WaarBenJij.nu

Studeren in de USA

Door: Dennis Pronk

Blijf op de hoogte en volg Dennis

02 Januari 2011 | Verenigde Staten, Platteville

Welkom op mijn waarbenjij.nu site.

Op deze site kun al mijn belevenissen, gebeurtenissen en foto's bekijken.

Even een korte beschrijving wat ik ga doen in de USA: Vanaf 14 januari vertrek ik samen met 3 andere klasgenoten van de opleiding Technische Bedrijfskunde naar Amerika. We zullen tot 20 januari in New York verblijven. Even hier het één en ander bekijkn. Op 20 januari vertrekken we vanaf New York naar Chicago, waarvan we met de bus worden opgehaald en naar Platteville worden gebracht. In deze plaats is de universiteit gevestigd, University of Wisconsin-Platteville. Op deze universiteit volg ik vakken met betrekking tot Technische Bedrijfskunde. Deze vakken volg ik tot en met 20 mei. Daarna zijn we klaar met studeren zullen we ongeveer 30 dagen rondtrekken door het grote amerikaanse land. Geschat wordt dat we de terugreis naar Nederland rond 18 à 19 juni zullen plannen, maar dat zien we dan wel weer.

  • 07 Januari 2011 - 09:14

    Jerry Kluitenberg:

    :o Spannend Dennis xD

  • 07 Januari 2011 - 20:26

    Brouwertie:

    Collega,

    Ik houd je in de gaten VIA deze site. Veel plezier

  • 08 Januari 2011 - 20:47

    Jan Temmink:

    Prettige dag gewenst morgen (zondag 9 januari) . Goede vlucht en behouden aankomst. We gaan je volgen via deze site. Plaats regelmatig updates. Dat is leuk voor de achterblijvers.
    Veel plezier in het land van de onbegrensde mogelijkheden.

    Irna en Jan

  • 15 Januari 2011 - 11:09

    Michelle:

    nou ik ben wel benieuwd naar NY hoor ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Platteville

Going to the USA!

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2011

There and Back Again!

29 Mei 2011

Almost Halfway!

22 Mei 2011

The Journey has started!

22 Mei 2011

The Journey has started!

13 Mei 2011

RoadTrip der Roadtrips
Dennis

I can drink beer! :D

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 14049

Voorgaande reizen:

14 Januari 2011 - 19 Juni 2011

Going to the USA!

Landen bezocht: